Ik heb een klacht, wat nu?

Volg het stappenplan

 

GAT adviseert u om uw onvrede of klacht over uw behandeling eerst met uw behandelaar te bespreken. Vaak lost dit het probleem op. Als er bijvoorbeeld sprake is van een misverstand kan een gesprek verheldering brengen. Therapeuten die aangesloten zijn bij een door GAT erkende beroepsorganisatie zijn meer dan bereid om met u in gesprek te gaan. Komt u er samen toch niet uit of laat de situatie het niet toe het te bespreken? Volg dan onderstaand stappenplan.

 

1. Leg de klacht neer

Elke therapeut die aangesloten is bij het GAT is aangesloten bij een door het GAT erkende beroepsorganisatie. Bent u ontevreden over uw behandeling? Geef dit dan door aan deze beroepsorganisatie.

2. Dien de klacht in

Dien de klacht in bij GAT. De gratis toegankelijke en onafhankelijke klachtenfunctionaris zet zich in om samen met u en de therapeut tot een oplossing te komen.

3. Commissie doet uitspraak

Komen u en de therapeut niet tot een oplossing? Betaal het klachtengeld (€125). Dit bedrag ontvangt u terug indien u in het gelijk wordt gesteld. De commissie doet een passende en bindende uitspraak.

email

Dien hier uw klacht in

Of stuur een e-mail naar: info@gatgeschillen.nl met uw klacht.

Klacht

3 + 15 =

Bitnami